Over Planhold Laatste nieuws Vacatures Contact Portal Sitemap

Contact Center

Het geavanceerde Planhold Contact Center vindt haar oorsprong in het computertijdperk, van waaruit een groot binnendienst-salesteam, bestaande uit tientallen mensen, de computerverkoop van Planhold computers heeft gestimuleerd. Met behulp van tot op het detail uitgewerkte call-scipts werd de markt bewerkt. Maar ook nu speelt het contact center een belangrijke rol binnen de Planhold organisatie en wordt intensief commercieel ingezet voor diverse partners van Planhold. De servicediensten aan huis van Planhold ondersteunen in veel gevallen de 1e en/of 2e lijns helpdeskactiviteiten. Het hele traject met een opdrachtgever wordt begeleid door één van onze ervaren specialisten. De contact center manager zorgt ervoor dat het personeel op intensieve wijze wordt getraind, dat callscripts worden uitgekristalliseerd en dat er ruime kennis bestaat over de organisatie van de opdrachtgever.

Desgewenst kan het contact center de calls geheel verzorgen in de huisstijl van de opdrachtgever, aangevuld met een specifiek uitgewerkt Voice Response Systeem. Als basis voor een goede samenwerking tussen de opdrachtgever en het Planhold Contact Center zijn de uitgebreide mogelijkheden om servicelevels en rapportages vast te leggen. Voor een opdrachtgever is het bijvoorbeeld van groot belang dat de wachttijden niet te hoog oplopen. Door middel van het vastleggen van de servicelevels worden deze afspraken gegarandeerd. De nadruk bij het afhandelen van calls ligt op klantvriendelijkheid, snelle afhandeling en op een plezierig contact met de eindklant.

 

shop